Słupsk, 12.09.2017r. .
ZAPYTANIE O CENĘ
„NADZÓR INWESTORSKI ROBÓT BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH W RAMACH TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W SŁUPSKU”
dla postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania o cenę zgodnie Regulaminem udzielania zamówień w ramach projektu pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej obiektów mieszkalnych poprzez termomodernizację budynków Wspólnot Mieszkaniowych w Słupsku” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa 1, Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej, Poddziałanie 1.3.2 Wspieranie efektywności energetycznej w sektorze mieszkaniowym.
- Zamawiający:
Wspólnota Mieszkaniowa Szczecińska 8 w Słupsku
działająca przy udziale Partnerów:
-
Wspólnota Mieszkaniowa Szczecińska 13 w Słupsku
-
Wspólnota Mieszkaniowa Szczecińska 14 w Słupsku
-
Wspólnota Mieszkaniowa Bałtycka 1 w Słupsku
-
Wspólnota Mieszkaniowa Bałtycka 30a w Słupsku
-
Wspólnota Mieszkaniowa Kilińskiego 35 w Słupsku
-
Wspólnota Mieszkaniowa Małachowskiego 30 w Słupsku
-
Wspólnota Mieszkaniowa Małachowskiego 33-34 w Słupsku
-
Wspólnota Mieszkaniowa Niemcewicza 21 w Słupsku
- Zakres przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru inwestorskiego robót budowlanych termomodernizacyjnych 9 budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Słupsku. Przybliżona wartość robót budowlanych dla wszystkich budynków wynosi 3.130.780,00 zł brutto.
-
Zamówienie jest realizowane w podziale na 9 zadań.
-
Opis specyfiki robót budowlanych:
Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Szczecińskiej 8 w Słupsku
W ramach robót budowlanych w nieruchomości będą wykonane następujące prace modernizacyjne:
– remont wraz z ociepleniem elewacji zewnętrznych,
– wymiana połaci dachów wraz z izolacją cieplną,
– ocieplenie stropów kondygnacji podziemnych oraz poddasza,
– wymiana stolarki okiennej
– wymiana stolarki drzwiowej
– izolacja wraz z ociepleniem ścian fundamentowych i ścian piwnicznych,
– wymiana instalacji odprowadzania wód deszczowych.
Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Szczecińskiej 13 w Słupsku
W ramach robót budowlanych w nieruchomości będą wykonane następujące prace modernizacyjne:
– remont wraz z ociepleniem elewacji zewnętrznych,
– remont bądź wymiana połaci dachów wraz z izolacją cieplną,
– przemurowanie kominów,
– ocieplenie stropów kondygnacji podziemnych oraz poddasza,
– wymiana stolarki okiennej w piwnicach
– wymiana stolarki drzwiowej
– izolacja wraz z ociepleniem ścian fundamentowych i ścian piwnicznych,
– wymiana instalacji odprowadzania wód deszczowych.
Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Szczecińskiej 14 w Słupsku
W ramach robót budowlanych w nieruchomości będą wykonane następujące prace modernizacyjne:
– remont wraz z ociepleniem elewacji zewnętrznych,
– wymiana połaci dachów wraz z izolacją cieplną,
– przemurowanie kominów,
– ocieplenie stropów kondygnacji podziemnych oraz poddasza,
– wymiana stolarki okiennej w piwnicach
– izolacja wraz z ociepleniem ścian fundamentowych i ścian piwnicznych,
– wymiana instalacji odprowadzania wód deszczowych.
Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Bałtycka 1 w Słupsku
W ramach robót budowlanych w nieruchomości będą wykonane następujące prace modernizacyjne:
– remont wraz z ociepleniem elewacji zewnętrznych,
– ocieplenie stropu poddasza,
– wymiana stolarki okiennej
– wymiana stolarki drzwiowej
– izolacja wraz z ociepleniem ścian fundamentowych i ścian piwnicznych,
– wymiana instalacji odprowadzania wód deszczowych.
Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Bałtycka 30a w Słupsku
W ramach robót budowlanych w nieruchomości będą wykonane następujące prace modernizacyjne:
– remont wraz z ociepleniem elewacji zewnętrznych,
– ocieplenie stropu poddasza,
– wymiana stolarki okiennej
– wymiana stolarki drzwiowej
– izolacja wraz z ociepleniem ścian fundamentowych i ścian piwnicznych,
– wymiana instalacji odprowadzania wód deszczowych.
Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Kilińskiego 35 w Słupsku
W ramach robót budowlanych w nieruchomości będą wykonane następujące prace modernizacyjne:
– remont wraz z ociepleniem elewacji zewnętrznych,
– ocieplenie i remont dachu,
– wymiana stolarki okiennej
– wymiana stolarki drzwiowej
– izolacja wraz z ociepleniem ścian fundamentowych i ścian piwnicznych,
– wymiana instalacji odprowadzania wód deszczowych.
Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małachowskiego 30 w Słupsku
W ramach robót budowlanych w nieruchomości będą wykonane następujące prace modernizacyjne:
– remont wraz z ociepleniem elewacji zewnętrznych,
– ocieplenie stropów poddasza,
– wymiana stolarki okiennej
– wymiana stolarki drzwiowej
– izolacja wraz z ociepleniem ścian fundamentowych i ścian piwnicznych,
– remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej i oświetlenia,
– wymiana instalacji odprowadzania wód deszczowych,
– ocieplenie dachu wraz z remontem jego połaci.
Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małachowskiego 33-34 w Słupsku
W ramach robót budowlanych w nieruchomości będą wykonane następujące prace modernizacyjne:
– remont wraz z ociepleniem elewacji zewnętrznych,
– ocieplenie stropów poddasza,
– wymiana stolarki okiennej
– wymiana stolarki drzwiowej
– izolacja wraz z ociepleniem ścian fundamentowych i ścian piwnicznych,
– remont klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej i oświetlenia,
– wymiana instalacji odprowadzania wód deszczowych.
Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Niemcewicza 21 w Słupsku
W ramach robót budowlanych w nieruchomości będą wykonane następujące prace modernizacyjne:
– remont wraz z ociepleniem elewacji zewnętrznych,
– ocieplenie i remont dachu,
– wymiana stolarki okiennej
– wymiana stolarki drzwiowej
– izolacja wraz z ociepleniem ścian fundamentowych i ścian piwnicznych,
– wymiana instalacji odprowadzania wód deszczowych.
– wymiana instalacji elektrycznej i źródeł oświetlenia.
Termin realizacji:
Od 1 października 2017r. do 31 marca 2018r.
Zakres przedmiotu zamówienia:
-
W zakresie wykonawczym:
– wprowadzenie wykonawców na budowy wraz z przekazaniem placu budowy,
– przygotowanie harmonogramu zadań w uzgodnieniu z wykonawcami i przy akceptacji Zamawiającego,
– pełno branżową kontrolę techniczną budowy w zakresie stosowania właściwych materiałów i urządzeń, wykonania prac zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi polskimi normami we wszystkich branżach występujących na budowie,
– kontrolę stanu zaawansowania prac i płatności za wykonane prace,
– monitorowanie postępu robót w wymiarze rzeczowym i finansowym,
– egzekwowanie uzgodnionego harmonogramu prac,
– weryfikacja zgodności wykonywania poszczególnych etapów robót zgodnie z dokumentacją projektową.
-
W zakresie odbiorów:
– przeprowadzenie odbiorów wewnętrznych z kontrolą wykonania wymaganych badań i prób oraz wyegzekwowanie od wykonawców odpowiednich certyfikatów, deklaracji i oświadczeń,
– zorganizowanie i przeprowadzenie odbiorów robót zanikających, odbiorów robót częściowych, odbiorów końcowych,
– egzekwowanie usunięcia usterek oraz wad stwierdzonych w trakcie odbiorów,
– nadzór nad wykonawstwem lub opracowaniem dokumentacji powykonawczej (jeśli nastąpi taka konieczność),
– końcowe rozliczenie budów wraz z wystawieniem stosownych dokumentów.
-
W zakresie środków unijnych:
– prowadzenie inwestycji zgodnie z umową o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020,
– przygotowanie niezbędnych dokumentów na etapie realizacji inwestycji i jej rozliczenia wymaganych przez Lidera Projektu,
– bezwarunkowe przestrzeganie wszelkich wytycznych Instytucji Zarządzającej związanych z przedmiotowym projektem,
– niezwłoczne informowanie drogą pisemną Zamawiającego o wszelkich problemach i zmianach w realizacji projektu w szczególności związanych ze zmianami wpływającymi na harmonogram, kwalifikowalność kosztów lub rozliczenie końcowe inwestycji.
-
Inne:
– gromadzenie korespondencji i dokumentacji oraz systematyczne przekazywanie oryginałów Zamawiającemu po zakończeniu danej inwestycji lub rozwiązaniu umowy,
– przekazanie Zamawiającemu wszelkich gwarancji, atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane,
– kontrolę prawidłowości wystawionych faktur po odbiorze końcowym robót,
– przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonywanie umowy przez Wykonawców,
– rozliczanie i uzgadnianie wszelkich kwestii związanych z prawidłową realizacją inwestycji.
-
Kody CPV:
71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 – usługi zarządzania budową
-
Wymagania względem wykonawcy usługi:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
-
-
-
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla robót budowlanych których przedmiotem była budowa lub remont budynku wielorodzinnego obejmującego swym zakresem termomodernizację budynku o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda.
-
spełniają warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej:
-
jedną osobę pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do prowadzenia robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wymagane doświadczenie: minimum 3-letnie doświadczenie
w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w w/w specjalności. -
jedną osobę pełniącą funkcję posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do prowadzenia robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wymagane doświadczenie: minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w w/w specjalności.
-
-
-
-
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także o osobach uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
-
-
Zamawiający przekaże ogłoszenie wraz z załącznikami oraz wyjaśnienia i zmianę treści ogłoszenia na swojej stronie internetowej www.ndm.slupsk.pl.
-
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest Aleksandra Junak.
-
Dane kontaktowe: e-mail: [email protected], tel. 606426204, NDM Zarządzanie Nieruchomościami Urszula Podsiadły, ul. Mostnika 12/1, 76-200 Słupsk.
-
-
Opis sposobu przygotowywania i złożenia oferty
-
-
Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
-
– wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1,
– oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu którego wzór stanowi załącznik nr 2 wraz dokumentami potwierdzającymi ich spełnienie ( potwierdzenie realizacji min. 3 usług nadzoru budowlanego oraz wykaz osób pełniących obowiązki inspektorów nadzoru wraz z uprawnieniami budowlanymi i wpisem do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
– wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby,
-
-
Oferta winna być złożona z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim, pod rygorem nieważności.
-
Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferty Wykonawcy, który złoży więcej niż jedną ofertę zostaną odrzucone.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
-
W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu, kopia winna być potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Tylko w przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia zgodności z oryginałem.
-
Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.
-
Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie i opisać w następujący sposób:
koperta zaadresowana na Zamawiającego, opisana nazwą i adresem wykonawcy
z zaznaczeniem: OFERTA – „NADZÓR INWESTORSKI ROBÓT BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH W RAMACH TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W SŁUPSKU”, nie otwierać przed dniem 21.09.2017r. roku godz.: 14:10. -
Zamawiający odrzuci ofertę jeśli nie będzie niezgodna z treścią ogłoszenia i wymogami zamawiającego w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie administrator nieruchomości tj.
-
NDM Zarządzanie Nieruchomościami
Ul. Mostnika 12/1
76-200 Słupsk
w terminie do 21.09.2017 roku do godz. 14:00.
-
-
Dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
-
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
-
Informacje podane w trakcie jawnego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym Wykonawcą na ich wniosek.
-
-
Opis kryteriów oceny ofert
Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Cena – 100%