Zakres działalności zarządcy:
- prowadzenia dokumentacji technicznej w tym Książki Obiektu Budowlanego;
- prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej w tym rozliczenia poszczególnych właścicieli oraz całej nieruchomości według uznania i życzenia współwłaścicieli, zgodnie z ustawą o rachunkowości;
- prowadzenie rachunków bankowych;
- pośredniczenie w rozliczeniach finansowych pomiędzy członkami wspólnoty, a dostawcami mediów;
- organizację i prowadzenie zebrań wspólnoty;
- działania marketingowe promujące nieruchomość;
- organizację prac remontowo – konserwatorskich;
- organizację prac porządkowych;
- prowadzenie windykacji.
Z uwagi, na różne praktyki zarządców pragniemy zaznaczyć, iż nie obciążamy właścicieli tzw. ukrytymi kosztami prowadzenia obsługi administracyjnej, na które składają się koszty korespondencji, rozmów telefonicznych, papieru, druku rozliczeń i kart wymiaru opłat.
W ramach świadczonych usług oferujemy:
- Prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej wspólnoty.
- Organizację i prowadzenie zebrań wspólnoty.
- Coroczne czytelne rozliczanie się z członkami wspólnoty z pobranych zaliczek.
- Organizację prac remontowo – konserwacyjnych i porządkowych, w tym: wybór wykonawców prac według zasad ustalonych przez wspólnotę, nadzór, odbiory i rozliczenia, zapewnienie możliwości korzystania z usług pogotowia wodno – kanalizacyjnego, elektrycznego, gazowego i ciepłowniczego, zapewnienie funkcjonowania windy, domofonu, zapewnienie utrzymania porządku i czystości na terenie posesji poprzez zlecenie wykonywania prac profesjonalnej firmie.
- Prowadzenie rachunku bankowego wspólnoty z odrębnym kontem funduszu remontowego.
- Pośredniczenie w rozliczeniach pomiędzy członkami wspólnoty a dostawcami mediów i usług.
- Pomoc organizacyjną członkom wspólnoty w rozwiązywaniu ich problemów związanych z realizacją Ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.